در خصوص جایگاه و پیامدهای فرا اقتصادی و فرا کسب و کاری تبلیغات تجاری، مباحث مختلفی مطرح شده است. منظور از پیامدهای فرااقتصادی، اثرات و نتایج مثبت و منفی تبلیغات تجاری در جامعه است که به کارکرد اصلی تبلیغات تجاری، یعنی حوزه تجارت و تشویق افراد به خرید ارتباط مستقیمی نداشته و در ابعاد دیگری اثراتی از خود بر جای می گذارد که مهم ترین حوزه آن، حوزه فرهنگ است.

تبلیغات تجاری، بازتولید کننده بخشی از نظام هنجاری جامعه است و این به عنوان یکی از نگرانی های تگذاری در حوزه تبلیغات تجاری در کشور ما شناخته می شود. یکی از انواع اثرات فرهنگی، تصویری است که از ن در تبلیغات تجاری به تصویر کشیده می شود. علاوه بر حساسیت شدید نسبت به استفاده ابزاری از جنس زن در تشویق افراد به خرید محصولات، ارائه الگوهای پوششی و سبک رفتاری و زندگی ن در تبلیغات تجاری مورد مطالعه برخی از پژوهش ها قرار گرفته است.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

John نمایندگی تخت بادی، تشک بادی، قایق بادی، چادر مسافرتی، اسباب بازی بادی برداشت های من از جهان پیرامون تبادل لینک 5040 سامانه خادمیاران تبلیغی قم آترین کد تخفیف دیجی کالا Tyler پایگاه تخصصی آزمون دکتری انواع زونکن